چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

تیراندازی در مقابل دادگاه زابل ۸ مجروح برجای گذاشت

  • کد خبر: ۱۳۳۷۰۸
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
تیراندازی در مقابل دادگاه زابل ۸ مجروح برجای گذاشت
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از درگیری و اختلاف شخصی ۸ نفر در زابل خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا  اظهار داشت: امروز وقت رسیدگی به یک پرونده قتل بوده که طرفین پرونده درب دادگستری زابل با هم درگیر شده‌اند و این درگیری منجر به تیراندازی شده که در پی آن ۶ نفر از خانواده قاتل و ۲ نفر از عابرین و رهگذران مجروح شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: این درگیری مربوط به یک پرونده اختلاف شخصی بوده و ربطی به اغتشاش و مسائل سیاسی ندارد.

جزئیات تیراندازی در مقابل دادگاه زابل

شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: صبح امروز برای یک پرونده قتل مطرح بین ۲ طایفه در دادگاه کیفری یک شهرستان زابل وقت رسیدگی تعیین شده بود که طرفین پرونده با حضور در مقابل دادگاه با یکدیگر درگیر شدند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در جریان درگیری بین دو طایفه مورد اشاره چندین تیر شلیک شد.

شمس آبادی با اشاره به صدمات ایجاد شده ناشی از تیراندازی صورت گرفته بیان کرد: در جریان این حادثه ۸ نفر مجروح شدند که ۶ نفر از اصحاب پرونده و ۲ نفر عابران پیاده حاضر در محل بودند که حال یکی از افراد وخیم است و برای درمان به اتاق عمل منتقل شده است.

وی گفت: همچنین صبح امروز به دلیل اختلاف بین طرفین این پرونده، درگیری دیگری در منزل یکی از اصحاب پرونده -غیر از آنچه که مقابل دادگاه اتفاق افتاده بود- منجر به قتل شده است که موضوع در حال بررسی است.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: پرونده قضایی برای رسیدگی به این حادثه تشکیل و متهمان شناسایی شده‌اند و دستورات لازم به مراجع انتظامی برای دستگیری متهمان صادر شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->